Please use this identifier to cite or link to this item:
http://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/6940
Title: | ผลการใช้กิจกรรมการเรียนรู้ที่เน้นการลงมือปฏิบัติจริงด้วยการ์ดเกมตามแนวทางการจัดการเรียนรู้ โดยใช้ปรากฏการณ์เป็นฐานเพื่อส่งเสริมทักษะการรู้ดิจิทัล วิชาการออกแบบและเทคโนโลยี เรื่องเทคโนโลยีเปลี่ยนโลก สำหรับนักเรียนระดับมัธยมศึกษาปีที่ 3 |
Other Titles: | The Effects of Using Hands-on Learning Activities with Game Cards according to Phenomenal based Learning to Enhance Digital Literacy Skills in Design and Technology Subject under “How Is Technology Changing the World” for Grade 9 Students |
Authors: | ภูริเดช หอมจันทร์ ซูไมยะห์ สมูซอ พิริยะพร อ้อยหวาน ศักดินนท์ วิเชียรรัตน์ อาลีสา เจะเลาะ นัซมา เจะมิง สุธาสินี รักดี มูนีเร๊าะ ผดุง |
Keywords: | การออกแบบและเทคโนโลยี กิจกรรมการเรียนรู้ |
Issue Date: | 21-Feb-2566 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยราชภัฏยะลา |
URI: | http://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/6940 |
Appears in Collections: | 1.01 บทความวิจัย |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
17 ผลการใช้กิจกรรมการเรียนรู้.pdf | 1.31 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.