Please use this identifier to cite or link to this item: http://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/6940
Title: ผลการใช้กิจกรรมการเรียนรู้ที่เน้นการลงมือปฏิบัติจริงด้วยการ์ดเกมตามแนวทางการจัดการเรียนรู้ โดยใช้ปรากฏการณ์เป็นฐานเพื่อส่งเสริมทักษะการรู้ดิจิทัล วิชาการออกแบบและเทคโนโลยี เรื่องเทคโนโลยีเปลี่ยนโลก สำหรับนักเรียนระดับมัธยมศึกษาปีที่ 3
Other Titles: The Effects of Using Hands-on Learning Activities with Game Cards according to Phenomenal based Learning to Enhance Digital Literacy Skills in Design and Technology Subject under “How Is Technology Changing the World” for Grade 9 Students
Authors: ภูริเดช หอมจันทร์
ซูไมยะห์ สมูซอ
พิริยะพร อ้อยหวาน
ศักดินนท์ วิเชียรรัตน์
อาลีสา เจะเลาะ
นัซมา เจะมิง
สุธาสินี รักดี
มูนีเร๊าะ ผดุง
Keywords: การออกแบบและเทคโนโลยี
กิจกรรมการเรียนรู้
Issue Date: 21-Feb-2566
Publisher: มหาวิทยาลัยราชภัฏยะลา
URI: http://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/6940
Appears in Collections:1.01 บทความวิจัย

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17 ผลการใช้กิจกรรมการเรียนรู้.pdf1.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.