Please use this identifier to cite or link to this item:
http://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/6940
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ภูริเดช หอมจันทร์ | - |
dc.contributor.author | ซูไมยะห์ สมูซอ | - |
dc.contributor.author | พิริยะพร อ้อยหวาน | - |
dc.contributor.author | ศักดินนท์ วิเชียรรัตน์ | - |
dc.contributor.author | อาลีสา เจะเลาะ | - |
dc.contributor.author | นัซมา เจะมิง | - |
dc.contributor.author | สุธาสินี รักดี | - |
dc.contributor.author | มูนีเร๊าะ ผดุง | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-19T03:18:11Z | - |
dc.date.available | 2023-10-19T03:18:11Z | - |
dc.date.issued | 2566-02-21 | - |
dc.identifier.uri | http://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/6940 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยราชภัฏยะลา | en_US |
dc.subject | การออกแบบและเทคโนโลยี | - |
dc.subject | กิจกรรมการเรียนรู้ | - |
dc.title | ผลการใช้กิจกรรมการเรียนรู้ที่เน้นการลงมือปฏิบัติจริงด้วยการ์ดเกมตามแนวทางการจัดการเรียนรู้ โดยใช้ปรากฏการณ์เป็นฐานเพื่อส่งเสริมทักษะการรู้ดิจิทัล วิชาการออกแบบและเทคโนโลยี เรื่องเทคโนโลยีเปลี่ยนโลก สำหรับนักเรียนระดับมัธยมศึกษาปีที่ 3 | en_US |
dc.title.alternative | The Effects of Using Hands-on Learning Activities with Game Cards according to Phenomenal based Learning to Enhance Digital Literacy Skills in Design and Technology Subject under “How Is Technology Changing the World” for Grade 9 Students | en_US |
Appears in Collections: | 1.01 บทความวิจัย |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
17 ผลการใช้กิจกรรมการเรียนรู้.pdf | 1.31 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.