Please use this identifier to cite or link to this item: http://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/7196
Title: ผลการจัดการเรียนรู้โดยใช้วิธีการสอนแบบอุปนัยบนแอปพลิเคชันเพื่อการศึกษา เรื่อง การละหมาด ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนและความคงทน ในการจำของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 4
Other Titles: The Effect of Inductive Method in Educational Application Entitled Prayer on Learning Achievement and the Memory Persistence of Primary School Students, Year 4
Authors: ฮัมดี เจ๊ะเม๊าะ
Keywords: การจัดการเรียนรู้
รูปแบบการจัดการเรียนรู้
วิธีการสอนแบบอุปนัยบนแอปพลิเคชัน
การละหมาด -- การเรียนรู้
Issue Date: 2566
Publisher: หลักสูตรครุศาสตรมหาบัณฑิต สาขาวิชาการสอนอิสลามศึกษา มหาวิทยาลัยราชภัฏยะลา
URI: http://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/7196
Appears in Collections:3.05 วิทยานิพนธ์

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ฮัมดี เจ๊ะเม๊าะ.pdf1.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.