Please use this identifier to cite or link to this item:
http://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/7196
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ฮัมดี เจ๊ะเม๊าะ | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-10T03:41:57Z | - |
dc.date.available | 2024-03-10T03:41:57Z | - |
dc.date.issued | 2566 | - |
dc.identifier.uri | http://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/7196 | - |
dc.publisher | หลักสูตรครุศาสตรมหาบัณฑิต สาขาวิชาการสอนอิสลามศึกษา มหาวิทยาลัยราชภัฏยะลา | en_US |
dc.subject | การจัดการเรียนรู้ | en_US |
dc.subject | รูปแบบการจัดการเรียนรู้ | en_US |
dc.subject | วิธีการสอนแบบอุปนัยบนแอปพลิเคชัน | en_US |
dc.subject | การละหมาด -- การเรียนรู้ | en_US |
dc.title | ผลการจัดการเรียนรู้โดยใช้วิธีการสอนแบบอุปนัยบนแอปพลิเคชันเพื่อการศึกษา เรื่อง การละหมาด ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนและความคงทน ในการจำของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 4 | en_US |
dc.title.alternative | The Effect of Inductive Method in Educational Application Entitled Prayer on Learning Achievement and the Memory Persistence of Primary School Students, Year 4 | en_US |
dc.type | Book | en_US |
Appears in Collections: | 3.05 วิทยานิพนธ์ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ฮัมดี เจ๊ะเม๊าะ.pdf | 1.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.