Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
YRU Wisdom Bank
Search
Search:
All of DSpace
01 คณะวิทยาศาสตร์เทคโนโลยีและการเกษตร
1.01 บทความวิจัย
1.02 บริการวิชาการ
1.03 รางวัล/ประกาศนียบัตรที่ได้รับ
1.04 วิจัย
1.05 วิทยานิพนธ์
1.06 หนังสือ/สื่อการเรียนรู้
1.07 เอกสารประกอบการสอน
1.08 MOU
1.09 VDO กิจกรรม
1.10 VDO สื่อการเรียนรู้
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-8 of 8 (Search time: 0.001 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2562-02-07
การใช้แนวคิดของ TPACK และ SAMR Model เพื่อพัฒนาผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนคณิตศาสตร์ เรื่อง ค่าสัมบูรณ์ของจำนวนเชิงซ้อนและจำนวนเชิงซ้อนในรูปเชิงขั้ว ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 5
ลิลลา อดุลยศาสน์
;
อามีเนาะ มะมิง
2561
Fostering pre-service mathematics teachers’ technological pedagogical content knowledge (TPACK) through the learning community
Lilla Adulyasas
2562-02-07
การพัฒนาผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาคณิตศาสตร์ เรื่อง การแจกแจงความถี่ด้วยกราฟ ในระดับชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 5 โดยการบูรณาการเทคโนโลยีในชั้นเรียนตามแนวคิดของ TPACK และ SAMR Model
ลิลลา อดุลยศาสน์
;
กุลธิดา วาหะ
2560-10-18
การพัฒนาความรู้ในการบูรณาการเทคโนโลยีกับวิธีสอนและเนื้อหาที่สอน (TPACK) ของนักศึกษาครูสาขาวิชาคณิตศาสตร์ มหาวิทยาลัยราชภัฏยะลา
ลิลลา อดุลยศาสน์
;
สุภา ยธิกุล
2560-08-04
Measuring and factors influencing mathematics teachers’ technological pedagogical and content knowledge (TPACK) in three southernmost provinces, Thailand
Lilla Adulyasas
2561-01
ผลของการพัฒนาความรู้ในการบูรณาการเทคโนโลยีกับวิธีสอนและเนื้อหาที่สอน (TPACK) ของนักศึกษาครูสาขาวิชาคณิตศาสตร์ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนคณิตศาสตร์ของนักเรียน
ลิลลา อดุลยศาสน์
2564-04-05
The Effects of Integrated Technology-based Approach and Peer Coaching in Teaching Geometry: A Closer Look at Teachers’ TPACK and Students’ Understanding
Lilla Adulyasas
;
Nuchanart Temdee
2564
The Use of Learning Community Incorporating with Lesson Study in Teaching and Learning Mathematics through TPACK and SAMR Model: The Effects on Students’ Mathematics Achievement
Lilla Adulyasas
Discover
Author
4
Lilla Adulyasas
4
ลิลลา อดุลยศาสน์
1
Nuchanart Temdee
1
กุลธิดา วาหะ
1
สุภา ยธิกุล
1
อามีเนาะ มะมิง
Subject
3
SAMR Model
2
mathematics
2
คณิตศาสตร์
1
Geometry
1
Mathematics Achievement
1
วิชาคณิตศาสตร์
1
เทคโนโลยีกับวิธีสอน
Date issued
2
2560
2
2561
2
2562
2
2564
Has File(s)
8
true