Please use this identifier to cite or link to this item: http://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/5196
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorเวคิน วุฒิวงศ์
dc.date.accessioned2021-12-24T03:38:49Z-
dc.date.available2021-12-24T03:38:49Z-
dc.date.issued2559-04-24
dc.identifier.urihttp://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/5196-
dc.descriptionThe objectives of this research are: 1) to compare the differences between the transformational leadership, Share value of Sufficiency Economy Philosophy according to the product star ratings and period of group setting, 2) to analyze structural equation model of transformational leadership and share value of Sufficiency Economy Philosophy. A mixed method qualitative to explain quantitative design was research was employed. The result showed that Share value of Sufficiency Economy Philosophy differed significantly by period of group setting. In addition, Transformational leadership has positive direct effect on share value of Sufficiency Economy Philosophyen_EN
dc.description.abstractการศึกษามีวัตถุประสงค์ คือ 1) เพื่อเปรียบเทียบภาวะผู้นำการเปลี่ยนแปลง ค่านิยมร่วมในการดำเนินธุรกิจตามหลักปรัชญาเศรษฐกิจพอเพียงจำแนกตามระดับดาวและและระยะเวลาการจัดตั้งกลุ่ม 2) วิเคราะห์รูปแบบความสัมพันธ์เชิงโครงสร้างของภาวะผู้นำการเปลี่ยนแปลงและค่านิยมในการดำเนินธุรกิจตามหลักปรัชญาเศรษฐกิจพอเพียง โดยใช้วิธีการวิจัยผสมผสานแบบวิธีการเชิงคุณภาพมาอธิบายวิธีการเชิงปริมาณ พบว่า ค่านิยมร่วมในการดำเนินธุรกิจตามหลักปรัชญาเศรษฐกิจพอเพียงแตกต่างกันตามระยะเวลาการจัดตั้งกลุ่ม และพบว่า ภาวะผู้นำการเปลี่ยนแปลงมีอิทธิพลทางบวกต่อค่านิยมร่วมในการดำเนินธุรกิจตามหลักปรัชญาเศรษฐกิจพอเพียงen_EN
dc.publisherมหาวิทยาลัยราชภัฏยะลาen_EN
dc.subjectภาวะผู้นำการเปลี่ยนแปลงen_EN
dc.subjectหนึ่งตำบลหนึ่งผลิตภัณฑ์en_EN
dc.subjectค่านิยมร่วมในการดำเนินธุรกิจตามหลักปรัชญาเศรษฐกิจพอเพียงen_EN
dc.subjectTransformational leadershipen_EN
dc.subjectShare value of Sufficiency Economy Philosophyen_EN
dc.subjectOne Tambon One Producten_EN
dc.titleภาวะผู้นำการเปลี่ยนแปลงและค่านิยมร่วมในการดำเนินธุรกิจตามหลักปรัชญาเศรษฐกิจพอเพียงของกลุ่มผู้ผลิตสินค้าหนึ่งตำบลหนึ่งผลิตภัณฑ์ ในพื้นที่สามจังหวัดชายแดนภาคใต้en_EN
dc.title.alternativeTransformational leadership and share value of Sufficiency Economy Philosophy of One Tambon One Product Enterprise in the three southern border provincesen_EN
dc.typeArticleen_EN
Appears in Collections:4.02 บทความวิจัย

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
article.pdf1.69 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.