Please use this identifier to cite or link to this item: http://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/6969
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสัยสุนี มะดีเย๊าะ-
dc.contributor.authorอารีฟีน เวาะมิ-
dc.contributor.authorบุญธิดา จิรรัตนโสภา-
dc.date.accessioned2023-11-10T02:36:45Z-
dc.date.available2023-11-10T02:36:45Z-
dc.date.issued2566-02-21-
dc.identifier.urihttp://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/6969-
dc.publisherมหาวิทยาลัยราชภัฏยะลาen_US
dc.subjectระบบบริการจัดการ-
dc.subjectระบบสารสนเทศ-
dc.titleระบบบริการจัดการร้านกาแฟ กรณีศึกษา ร้าน BABO Coffeeen_US
dc.title.alternativeCoffee Shop Management System Case Study of BABO Coffeeen_US
Appears in Collections:1.01 บทความวิจัย

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24 ระบบบริการจัดการร้านกาแฟ.pdf1.71 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.