Please use this identifier to cite or link to this item:
http://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/6668
Title: | แนวทางการจัดทำกลยุทธ์ทางการตลาดนกเขาชวา กรณีศึกษาสามจังหวัดชายแดนภาคใต้ |
Other Titles: | The study of the guidelines to Zebra Dove marketing strategy, case study in three southernmost provinces is the qualitative and quantitative methodology |
Authors: | สุพัตรา รุ่งรัตน |
Keywords: | กลยุทธ์แการตลาด นกเขาชวา สามจังหวัดชายแดนภาคใต้ Marketing strategy Zebra Dove Three southernmost provinces |
Issue Date: | 30-Jan-2559 |
Publisher: | สมาคมพัฒนาชุมชนท้องถิ่นและสังคม |
Series/Report no.: | Proceedings สัมมนาวิชาการระดับชาติโครงการ CSD สัมพันธ์ ครั้งที่ 15 “การพัฒนาชุมชน สังคม ท้องถิ่น ภายใต้กระแสการเปลี่ยนแปลง”;40-50 |
URI: | http://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/6668 |
Appears in Collections: | 4.02 บทความวิจัย |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2559-15th CSD proceedings (40-50).pdf | 277.65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.