Please use this identifier to cite or link to this item:
http://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/6145
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ปราณี หลำเบ็ญสะ | - |
dc.contributor.author | ศุภลักษณ์ สินธนา | - |
dc.contributor.author | พิมพ์ปวีณ์ สุวรรณโณ | - |
dc.contributor.author | สุภา วัชรสุขุม | - |
dc.contributor.author | ยะพา เจ๊ะนิ | - |
dc.contributor.author | พิมลพรรณ ลีลาภัทรพันธุ์ | - |
dc.contributor.author | อานัส รุ่งวิทยพันธ์ | - |
dc.contributor.author | นิยามาล อาแย | - |
dc.contributor.author | อามีเนาะ ดีแม | - |
dc.contributor.author | นิฮารงค์ โตะสู | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-31T03:30:34Z | - |
dc.date.available | 2022-05-31T03:30:34Z | - |
dc.date.issued | 2559-04-24 | - |
dc.identifier.uri | http://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/6145 | - |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยราชภัฏยะลา | en_US |
dc.relation.ispartofseries | การประชุมวิชาการระดับชาติและนานาชาติ ครั้งที่ 5 ประจำปี 2559 "สร้างสรรค์งานวิจัย จากคลังปัญญาท้องถิ่นสู่สากล";390-399 | - |
dc.subject | การศึกษาแบบทวิภาษา | en_US |
dc.subject | ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน | en_US |
dc.subject | กลุ่มสาระวิทยาศาสตร์ | en_US |
dc.title | การประเมินผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนกลุ่มสาระการเรียนรู้วิทยาศาสตร์ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5 ปีการศึกษา 2557 ที่ได้รับการจัดการศึกษาแบบทวิภาษา (ภาษาไทย - ภาษามลายูถิ่น) ในโรงเรียนเขตพื้นที่สามจังหวัดชายแดนภาคใต้ | en_US |
dc.title.alternative | Grade 5 students' Evaluation of science achievement of Bilingual Education (Malay Dialect and Thai) of the Schools in the Three Southern Border Provinces of Thailand in 2014 | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | 4.02 บทความวิจัย |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2016-The 5th National and International Academic Conference 2016_Cover.pdf | 5.3 MB | Adobe PDF | View/Open | |
2016-5th YRU 390-399.pdf | 3.93 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.