Please use this identifier to cite or link to this item:
http://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/6131
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ฟาฏิน แลแร | - |
dc.contributor.author | โรซวรรณา เซพโฆลาม | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-17T08:09:35Z | - |
dc.date.available | 2022-05-17T08:09:35Z | - |
dc.date.issued | 2564-04-01 | - |
dc.identifier.uri | http://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/6131 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยราชภัฏสงขลา | en_US |
dc.subject | การจัดการเรียนรู้แบบร่วม | - |
dc.subject | ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน | - |
dc.title | ผลของการจัดการเรียนรู้แบบสืบเสาะหาความรู้ (5Es) ร่วมกับการจัดการเรียนรู้แบบร่วมมือด้วยเทคนิค STAD ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิทยาศาสตร์ทักษะการทำงานเป็นกลุ่มและความพึงพอใจต่อการจัดการเรียนรู้ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2 | en_US |
dc.title.alternative | Effects of Inquiry based learning (5Es) with Cooperative learning STAD Techniques on Science achievement, Group working skills and Instructional Satisfaction of Grade 8th students in Streeyala school | en_US |
Appears in Collections: | 1.01 บทความวิจัย |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2.3-5.39.pdf | 2.39 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.