Please use this identifier to cite or link to this item: http://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/4970
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดและพฤติกรรมของผู้บริโภคที่มีต่อการซื้อน้ำดื่มบรรจุขวดพลาสติกในเขตเทศบาลนครยะลา
Authors: สุดใจ พรหมตรัง
Keywords: ส่วนประสมทางการตลาด
พฤติกรรมของผู้บริโภค
ยะลา
Issue Date: 2560
Publisher: มหาวิทยาลัยราชภัฏยะลา
URI: http://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/4970
Appears in Collections:2.05 วิทยานิพนธ์

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba1.pdf28.76 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.