Please use this identifier to cite or link to this item: http://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/4970
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสุดใจ พรหมตรัง-
dc.date.accessioned2021-12-22T06:54:45Z-
dc.date.available2021-12-22T06:54:45Z-
dc.date.issued2560-
dc.identifier.urihttp://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/4970-
dc.publisherมหาวิทยาลัยราชภัฏยะลาen_EN
dc.subjectส่วนประสมทางการตลาดen_EN
dc.subjectพฤติกรรมของผู้บริโภคen_EN
dc.subjectยะลาen_EN
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดและพฤติกรรมของผู้บริโภคที่มีต่อการซื้อน้ำดื่มบรรจุขวดพลาสติกในเขตเทศบาลนครยะลาen_EN
Appears in Collections:2.05 วิทยานิพนธ์

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba1.pdf28.76 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.