Please use this identifier to cite or link to this item: http://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/4924
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorการตัดสินใจซื้อกาแฟ
dc.contributor.authorสุเมธ เมฆ
dc.date.accessioned2021-12-22T06:53:11Z-
dc.date.available2021-12-22T06:53:11Z-
dc.date.issued2561
dc.identifier.urihttp://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/4924-
dc.subjectภาพลักษณ์ตราสินค้า
dc.subjectการสื่อสารทางการตลาด
dc.titleการศึกษาความสัมพันธ์ภาพลักษณ์ตราสินค้ากับการสื่อสารทางการตลาดที่มีต่อการตัดสินใจซื้อกาแฟพรีเมียมในเขตกรุงเทพมหานครen_EN
dc.typeArticleen_EN
Appears in Collections:2.04 วิจัย

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.