Please use this identifier to cite or link to this item: http://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/3931
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorลิลลา อดุลยศาสน์
dc.date.accessioned2021-12-22T03:36:30Z-
dc.date.available2021-12-22T03:36:30Z-
dc.date.issued2561-01
dc.identifier.urihttp://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/3931-
dc.publisherวารสารมหาวิทยาลัยราชภัฏยะลาen_EN
dc.subjectTPACK
dc.subjectเทคโนโลยีกับวิธีสอน
dc.titleผลของการพัฒนาความรู้ในการบูรณาการเทคโนโลยีกับวิธีสอนและเนื้อหาที่สอน (TPACK) ของนักศึกษาครูสาขาวิชาคณิตศาสตร์ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนคณิตศาสตร์ของนักเรียนen_EN
dc.title.alternativeThe Effects of Developing Pre-Service Mathematics Teachers’ Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) on Mathematics Students’ Achievementen_EN
Appears in Collections:1.01 บทความวิจัย

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
วารสารมหาวิทยาลัยราชภัฎยะลา.pdf639.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.