DSpace Repository
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดและพฤติกรรมของผู้บริโภคที่มีต่อการใช้เลือกใช้บริการธนาคารอิสลามแห่งประเทศไทยเขตพื้นที่พระราม 9 กรุงเทพมหานคร
Login
DSpace Home
→
02 คณะวิทยาการจัดการ
→
2.05 วิทยานิพนธ์
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดและพฤติกรรมของผู้บริโภคที่มีต่อการใช้เลือกใช้บริการธนาคารอิสลามแห่งประเทศไทยเขตพื้นที่พระราม 9 กรุงเทพมหานคร
นาเดีย ดางีดิง
URI:
http://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/4958
Date:
2560
Show full item record
Files in this item
Name:
นาเดีย ดางีดิง.pdf
Size:
5.120Mb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
2.05 วิทยานิพนธ์
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register