Please use this identifier to cite or link to this item: http://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/6668
Title: แนวทางการจัดทำกลยุทธ์ทางการตลาดนกเขาชวา กรณีศึกษาสามจังหวัดชายแดนภาคใต้
Other Titles: The study of the guidelines to Zebra Dove marketing strategy, case study in three southernmost provinces is the qualitative and quantitative methodology
Authors: สุพัตรา รุ่งรัตน
Keywords: กลยุทธ์แการตลาด
นกเขาชวา
สามจังหวัดชายแดนภาคใต้
Marketing strategy
Zebra Dove
Three southernmost provinces
Issue Date: 30-Jan-2559
Publisher: สมาคมพัฒนาชุมชนท้องถิ่นและสังคม
Series/Report no.: Proceedings สัมมนาวิชาการระดับชาติโครงการ CSD สัมพันธ์ ครั้งที่ 15 “การพัฒนาชุมชน สังคม ท้องถิ่น ภายใต้กระแสการเปลี่ยนแปลง”;40-50
URI: http://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/6668
Appears in Collections:4.02 บทความวิจัย

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2559-15th CSD proceedings (40-50).pdf277.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.