Please use this identifier to cite or link to this item:
http://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/6129
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | นัสนี สุหรรษา | - |
dc.contributor.author | โรซวรรณา เซพโฆลาม | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-17T08:07:26Z | - |
dc.date.available | 2022-05-17T08:07:26Z | - |
dc.date.issued | 2564-04-01 | - |
dc.identifier.uri | http://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/6129 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยราชภัฏสงขลา | en_US |
dc.subject | การจัดการเรียนรู้แบบร่วมมือ | - |
dc.subject | เทคนิค STAD | - |
dc.subject | ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิทยาศาสตร์ | - |
dc.title | ผลของการจัดการเรียนรู้แบบร่วมมือด้วยเทคนิค STAD ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิทยาศาสตร์และมโนมติทางวิทยาศาสตร์ เรื่อง การเปลี่ยนแปลงของสาร ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5 | en_US |
dc.title.alternative | Effects of Cooperative Learning STAD Techniques on Science Achievement and Scientific Concepts about changing of substance of grade 5th students | en_US |
Appears in Collections: | 1.01 บทความวิจัย |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2.3-5.38.pdf | 2.24 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.