Please use this identifier to cite or link to this item:
http://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/4421
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ซากีนะห์ สาเมาะ | |
dc.contributor.author | นูรีซัน สุหลง | |
dc.contributor.author | โซเฟีย สุหลง | |
dc.contributor.author | วัชระ ขาวสังข์ | |
dc.contributor.author | ลาวัณย์ ทิพย์มาศ | |
dc.date.accessioned | 2021-12-22T06:44:47Z | - |
dc.date.available | 2021-12-22T06:44:47Z | - |
dc.date.issued | 2560 | |
dc.identifier.uri | http://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/4421 | - |
dc.subject | การวางแผนกลยุทธ์, สินค้า OTOP | en_EN |
dc.title | การวางแผนกลยุทธ์และกลวิธีการสื่อสารการตลาดเพื่อเพิ่มยอดขายลูกหยี จังหวัดปัตตานี | en_EN |
dc.type | Article | en_EN |
Appears in Collections: | 2.01 บทความวิจัย |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
การวางแผนกลยุทธ์และกลวิธีการสื่อสารการตลาดขายลูกหยี.pdf | 8.05 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.