Please use this identifier to cite or link to this item: http://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/4421
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorซากีนะห์ สาเมาะ
dc.contributor.authorนูรีซัน สุหลง
dc.contributor.authorโซเฟีย สุหลง
dc.contributor.authorวัชระ ขาวสังข์
dc.contributor.authorลาวัณย์ ทิพย์มาศ
dc.date.accessioned2021-12-22T06:44:47Z-
dc.date.available2021-12-22T06:44:47Z-
dc.date.issued2560
dc.identifier.urihttp://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/4421-
dc.subjectการวางแผนกลยุทธ์, สินค้า OTOPen_EN
dc.titleการวางแผนกลยุทธ์และกลวิธีการสื่อสารการตลาดเพื่อเพิ่มยอดขายลูกหยี จังหวัดปัตตานีen_EN
dc.typeArticleen_EN
Appears in Collections:2.01 บทความวิจัย



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.