Please use this identifier to cite or link to this item:
http://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/4406
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | คอลีเย๊าะ อามะ | |
dc.contributor.author | ซูรีนา บาเหะ | |
dc.contributor.author | อาซีฟาร์ ฮัสฮิม | |
dc.contributor.author | อานีลา สะอิ | |
dc.contributor.author | โนรฮาฟีซัน กาเซ็ง | |
dc.contributor.author | วัชระ ขาวสังข์ | |
dc.date.accessioned | 2021-12-22T06:44:42Z | - |
dc.date.available | 2021-12-22T06:44:42Z | - |
dc.date.issued | 2559 | |
dc.identifier.uri | http://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/4406 | - |
dc.subject | ปัจจัยทางการตลาด | en_EN |
dc.title | ปัจจัยทางการที่มีผลต่อพฤติกรรมของผู้บริโภคผลิตภัณฑ์นมยี่ห้อลาบันซอย ตำบลท่าสาป จังหวัดยะลา | en_EN |
dc.type | Article | en_EN |
Appears in Collections: | 2.01 บทความวิจัย |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ปัจจัยทางการตลาดที่มีผลตอพฤติกรรมของผู้บริโภคผลิตภัณฑ์นมยี่ห้อลาบันซอย ตําบล.pdf | 9.21 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.