DSpace Repository
ปัจจัยทางการที่มีผลต่อพฤติกรรมของผู้บริโภคผลิตภัณฑ์นมยี่ห้อลาบันซอย ตำบลท่าสาป จังหวัดยะลา
Login
DSpace Home
→
02 คณะวิทยาการจัดการ
→
2.01 บทความวิจัย
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ปัจจัยทางการที่มีผลต่อพฤติกรรมของผู้บริโภคผลิตภัณฑ์นมยี่ห้อลาบันซอย ตำบลท่าสาป จังหวัดยะลา
คอลีเย๊าะ อามะ
;
ซูรีนา บาเหะ
;
อาซีฟาร์ ฮัสฮิม
;
อานีลา สะอิ
;
โนรฮาฟีซัน กาเซ็ง
;
วัชระ ขาวสังข์
URI:
http://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/4406
Date:
2559
Show full item record
Files in this item
Name:
ปัจจัยทางการตลาดท ...
Size:
8.998Mb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
2.01 บทความวิจัย
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register