Please use this identifier to cite or link to this item:
http://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/7196
Title: | ผลการจัดการเรียนรู้โดยใช้วิธีการสอนแบบอุปนัยบนแอปพลิเคชันเพื่อการศึกษา เรื่อง การละหมาด ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนและความคงทน ในการจำของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 4 |
Other Titles: | The Effect of Inductive Method in Educational Application Entitled Prayer on Learning Achievement and the Memory Persistence of Primary School Students, Year 4 |
Authors: | ฮัมดี เจ๊ะเม๊าะ |
Keywords: | การจัดการเรียนรู้ รูปแบบการจัดการเรียนรู้ วิธีการสอนแบบอุปนัยบนแอปพลิเคชัน การละหมาด -- การเรียนรู้ |
Issue Date: | 2566 |
Publisher: | หลักสูตรครุศาสตรมหาบัณฑิต สาขาวิชาการสอนอิสลามศึกษา มหาวิทยาลัยราชภัฏยะลา |
URI: | http://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/7196 |
Appears in Collections: | 3.05 วิทยานิพนธ์ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ฮัมดี เจ๊ะเม๊าะ.pdf | 1.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.