Please use this identifier to cite or link to this item:
http://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/4381
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | นิรันดิ์เกียรติ ลิ่วคุณูปการ | |
dc.date.accessioned | 2021-12-22T06:44:35Z | - |
dc.date.available | 2021-12-22T06:44:35Z | - |
dc.date.issued | 2561 | |
dc.identifier.uri | http://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/4381 | - |
dc.subject | การจัดการเชิงกลยุทธ์, ธุรกิจจำหน่ายเครื่องสำอาง, ร้านเมดีน่า คอสเมติก | en_EN |
dc.title | การจัดการเชิงกลยุทธ์ของผู้ประกอบการธุรกิจจำหน่ายเครื่องสำอาง กรณีศึกษาร้านเมดีน่า คอสเมติก | en_EN |
dc.type | Article | en_EN |
Appears in Collections: | 2.01 บทความวิจัย |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.