DSpace Repository
การสร้างแบรนด์และการสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการผลิตภัณฑ์จักสานจากเตยหนามสู่การแข่งขันเชิงพาณิชย์ภายใต้แนวคิดเป็นมิตรกับสิ่งแวดล้อม ชุมชนพงบูโล๊ะ ตำบลสะเตงนอก อำเภอเมือง จังหวัดยะลา
Login
DSpace Home
→
07 สถาบันวิจัยและพัฒนาชายแดนภาคใต้
→
7.4 วิจัย
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
การสร้างแบรนด์และการสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการผลิตภัณฑ์จักสานจากเตยหนามสู่การแข่งขันเชิงพาณิชย์ภายใต้แนวคิดเป็นมิตรกับสิ่งแวดล้อม ชุมชนพงบูโล๊ะ ตำบลสะเตงนอก อำเภอเมือง จังหวัดยะลา
นิชาวดี ตานีเห็ง
URI:
http://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/5515
Date:
2562
Show full item record
Files in this item
Name:
OK4.pdf
Size:
2.940Mb
Format:
PDF
Description:
การสร้างแบรนด์และ ...
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
7.4 วิจัย
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register