Please use this identifier to cite or link to this item:
http://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/6262
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ยุสรอน เจะนุ | - |
dc.contributor.author | มูหำมัดสุใหมี เฮงยามา | - |
dc.contributor.author | อับดุลรอแม สุหลง | - |
dc.date.accessioned | 2022-08-02T06:00:57Z | - |
dc.date.available | 2022-08-02T06:00:57Z | - |
dc.date.issued | 2564-12 | - |
dc.identifier.uri | http://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/6262 | - |
dc.subject | แผนการจัดการเรียนรู้แบบผสมผสาน | en_US |
dc.title | ผลการจัดการเรียนรู้แบบผสมผสาน (blended learning) ที่มีผลต่อความสามารถในการ ท่องจำอัลกุรอาน สำหระบนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5 | en_US |
dc.title.alternative | The Effect of Blended Learning Management towardThe Ability of Quranic Memorization for Primary School Students, Year 5 | en_US |
Appears in Collections: | 3.01 บทความวิจัย |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2.3-44 วารสาร AL-NUR TCI2 อ.สุใหมี.pdf | 892.4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.