Please use this identifier to cite or link to this item: http://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/6262
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorยุสรอน เจะนุ-
dc.contributor.authorมูหำมัดสุใหมี เฮงยามา-
dc.contributor.authorอับดุลรอแม สุหลง-
dc.date.accessioned2022-08-02T06:00:57Z-
dc.date.available2022-08-02T06:00:57Z-
dc.date.issued2564-12-
dc.identifier.urihttp://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/6262-
dc.subjectแผนการจัดการเรียนรู้แบบผสมผสานen_US
dc.titleผลการจัดการเรียนรู้แบบผสมผสาน (blended learning) ที่มีผลต่อความสามารถในการ ท่องจำอัลกุรอาน สำหระบนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5en_US
dc.title.alternativeThe Effect of Blended Learning Management towardThe Ability of Quranic Memorization for Primary School Students, Year 5en_US
Appears in Collections:3.01 บทความวิจัย

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2.3-44 วารสาร AL-NUR TCI2 อ.สุใหมี.pdf892.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.