Please use this identifier to cite or link to this item:
http://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/6262
Title: | ผลการจัดการเรียนรู้แบบผสมผสาน (blended learning) ที่มีผลต่อความสามารถในการ ท่องจำอัลกุรอาน สำหระบนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5 |
Other Titles: | The Effect of Blended Learning Management towardThe Ability of Quranic Memorization for Primary School Students, Year 5 |
Authors: | ยุสรอน เจะนุ มูหำมัดสุใหมี เฮงยามา อับดุลรอแม สุหลง |
Keywords: | แผนการจัดการเรียนรู้แบบผสมผสาน |
Issue Date: | Dec-2564 |
URI: | http://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/6262 |
Appears in Collections: | 3.01 บทความวิจัย |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2.3-44 วารสาร AL-NUR TCI2 อ.สุใหมี.pdf | 892.4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.