Please use this identifier to cite or link to this item: http://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/6262
Title: ผลการจัดการเรียนรู้แบบผสมผสาน (blended learning) ที่มีผลต่อความสามารถในการ ท่องจำอัลกุรอาน สำหระบนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5
Other Titles: The Effect of Blended Learning Management towardThe Ability of Quranic Memorization for Primary School Students, Year 5
Authors: ยุสรอน เจะนุ
มูหำมัดสุใหมี เฮงยามา
อับดุลรอแม สุหลง
Keywords: แผนการจัดการเรียนรู้แบบผสมผสาน
Issue Date: Dec-2564
URI: http://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/6262
Appears in Collections:3.01 บทความวิจัย

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2.3-44 วารสาร AL-NUR TCI2 อ.สุใหมี.pdf892.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.