Please use this identifier to cite or link to this item: http://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/4723
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอัปสร อีซอ
dc.contributor.authorปวีณา เจะอารง
dc.contributor.authorสุธิดา วัฒนยืนยง
dc.contributor.authorกูมัจดี ยามิรูเด็ง
dc.date.accessioned2021-12-22T06:51:44Z-
dc.date.available2021-12-22T06:51:44Z-
dc.date.issued2554
dc.identifier.urihttp://wb.yru.ac.th/xmlui/handle/yru/4723-
dc.subjectการพัฒนาการตลาด
dc.subjectหัวข้าวเกรียบ
dc.subjectธุรกิจแฟรนไชส์
dc.titleการพัฒนาการตลาดผลิตภัณฑ์หัวข้าวเกรียบ (ปาลอ-กรือโป๊ะ) สู่ธุรกิจแฟรนไชส์en_EN
dc.typeArticleen_EN
Appears in Collections:2.04 วิจัย



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.